#1 2013-04-06 15:14:11

 Weteran

Administrator

12896297
Call me!
Skąd: Siedlce/Nowy Sącz
Zarejestrowany: 2013-04-06
Posty: 10
Punktów :   
WWW

Regulamin Forum

I. Postanowienia ogólne:


1) Poniższy regulamin określa zasady użytkowania strony cs-shot.pun.pl. Każdy użytkownik korzystający ze strony zobowiązany jest do zapoznania się z nim. W przypadku braku akceptacji regulaminu przez użytkownika, traci on prawo do korzystania ze strony.


2) Na stronie wymaga się przestrzegania netykiety oraz postępowania według ogólnie przyjętych norm moralnych.


3) Każdy użytkownik ma obowiązek swoim zachowaniem szanować dobro oraz prawo do posiadania odmiennego zdania innych użytkowników.


4) Administracja strony nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek treści zamieszczane przez użytkowników oraz ewentualne szkody powstałe w wyniku użytkowania strony.


5) Dokonując rejestracji, użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie na swoją skrzynkę mailową wiadomości wysyłanych przez Administrację strony.




II. Konta użytkowników:


1) Każdy użytkownik może aktywnie korzystać tylko i wyłącznie z jednego konta na stronie. Używaniewiększej ilości kont może zostać ukarane ich zawieszeniem oraz zablokowaniem adresu IP użytkownika. Posiadanie więcej niż jednego konta na stronie z tego samego adresu IP (tego samego komputera), dozwolone jest jedynie w sytuacji, gdy z danego komputera aktywnie korzysta ze strony więcej, niż jedna osoba. W takim przypadku osoby te zgłaszają się do jednego z Administratorów strony, prosząc o pozwolenie na założenie większej ilości kont.


2) Konta użytkowników o niecenzuralnych i wulgarnych nickach będą usuwane.



III. Zasady korzystania ze strony:


1) Użytkownik ma prawo zgłaszania drobnych uwag i propozycji odnośnie działania i funkcjonowania strony oraz serwerów poprzez PW/e-mail do Administratorów oraz w odpowiednich działach, które są do tego celu przeznaczone. Publiczne i niekonstruktywne zwracanie uwagi w miejscach do tego nieprzeznaczonych oraz kwestionowanie decyzji podjętych przez Administrację będzie karane ostrzeżeniem.


2) Zabronione jest:
A. Floodowanie - podwójne wysyłanie wypowiedzi pod wypowiedzią.
B. Nadużywanie stylów formatowania i emotikon.
C. Pisanie postów niewnoszących niczego konkretnego do tematu.
D. Obrażanie innych użytkowników.
E. Celowe powodowanie kłótni, podjudzanie do sprzeczek (trolling).
F. Pisanie pismem PoKeMoNoWyM oraz tzw. leet speech (alesz, szpoko, n00b, jush, boshe itp.).
G. Umieszczanie treści rasistowskich, obrażających uczucia religijne, pedofilskich, pornograficznych i erotycznych.
H. Pisanie w celach reklamowych (wyjątek stanowią przeznaczone do tego działy).
I. Propagowanie, reklamowanie i zamieszczanie linków do konkurencyjnych stron związanych z CS'em (wyjątek stanowią przeznaczone do tego działy).
J. Ujawnianie danych personalnych, adresu, fotografii itd. innych użytkowników bez ich zgody (karane zablokowaniem adresu IP).
K. Wypowiadanie się w tematach ze screenshotami (prawo do wypowiedzi ma jedynie Administracja, Grupa Moderacyjna, admin robiący screenshoty oraż użytkownik, któremu screeny zostały zrobione).
L. Za wszystkie inne możliwe przewinienia, które łamią ogólne zasady netykiety, niewypisane w powyższej liście, moderator przyznaje ostrzeżenie/bana według własnego uznania.
M. Używanie wulgaryzmów i przeklinanie (włącznie z gwiazdkowaniem i kropkowaniem).


3) Za przewinienia opisane w powyższym punkcie, użytkownik może zostać ukarany punktami ostrzeżeń, o których liczbie decyduje moderator banujący bądź w sytuacjach skrajnych - natychmiastowym zablokowaniem konta.


4) Gdy suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 4, wówczas wiąże się to z zablokowaniem możliwości pisania postów na stronie na czas nieokreślony. Natomiast, jeżeli suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 6, wówczas wiąże się to z zablokowaniem jego konta na czas nieokreślony.


5) Na stronie powinno się:
A. Odnosić z szacunkiem do innych użytkowników.
B. Wykonywać instrukcje wytyczane przez Moderatorów i Administratorów.
C. Upewnić przed założeniem tematu, czy nie powstał już taki sam lub podobny (w przypadku założenia przez użytkownika podobnego tematu, zostanie on zamknięty bądź usunięty. Jeżeli sytuacje będą się powtarzać, użytkownik zostanie ukarany ostrzeżeniem).



IV. Moderatorzy:


1) To osoby, które zajmują się pilnowaniem porządku na stronie i dbają o jej prawidłowe funkcjonowanie. Mają prawo do nadawania ostrzeżeń użytkownikom bądź banów, w zależności od przewinienia.


2) Moderator nie zawsze musi mieć rację. Jak każdy jest człowiekiem i jego opinie i przekonania mogą być błędne.


3) Moderator musi swoim własnym przykładem prezentować użytkownikom uprzejmość oraz dobre zachowanie na stronie.




V. Administratorzy:


1) To osoby posiadające pełnię władzy na stronie.


2) Mają prawo do działania poza granicami regulaminu, jeśli uznają, że wymaga tego sytuacja.


3) Stanowią zasady panujące na stronie i mogą zmieniać je wedle swojego uznania.


4) Są zwolnieni z przestrzegania zasad opisanych w punkcie III.




VI. Postanowienia końcowe:


1) Administracja zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu, bez informowania o tym innych użytkowników.

Offline

 
Administrator|| Moderator|| Vip|| Women|| User

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zetka50.pun.pl www.wojownicykosmosu.pun.pl www.speedwayadam.pun.pl www.kutnowskagruparajdowa.pun.pl www.air13a6.pun.pl